Cladirile mixte sunt incluse cele utilizate atat in scop rezidential, cat si nerezidential.
Persoanele care se regasesc in aceasta situatie au obligatia sa depuna “Declaratie fiscala pentru stabilirea impozitului/taxei pe cladiri rezidentiale/nerezidentiale/cu destinatie mixta aflate in proprietatea PF” (conform model anexat) pana la data de 31.05.2016 insotita de urmatoarele documente justificative:
- Contractul de inchiriere/comodat, in care se precizeaza suprafata transmisa pentru desfasurarea activitatii economice;
- Autorizatia de construire si/sau de desfiintare, dupa caz, privind schimbarea de destinatie a cladirii;
- Raportul de evaluare, daca in acesta sunt evidentiate distinct suprafetele folosite in scop rezidential si nerezidential;
- Documentatia cadastrala; Orice documente doveditoare, altele decat cele prevazute la lit. 1-6.;
- Cartile de identitate/Buletinele de identitate ale proprietarilor – original si copie;
- Delegatia/imputernicirea si cartea/buletinul de identitate a delegatului/imputernicitului, dupa caz.